PERUUTETTUJEN JA SIIRRETTYJEN KONSERTTIEN LIPPUPALAUTUKSET

Olet tässä: Etusivu / Info / Korundiuutiset / PERUUTETTUJEN JA SIIRRETTYJEN KONSERTTIEN LIPPUPALAUTUKSET

Listan peruuntuneista ja siirretyistä tilaisuuksista löydät täältä: bit.ly/3b7TJLL

MITEN PALAUTAN LIPUT, JOS TILAISUUS ON PERUTTU?

*Ticketmaster on sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian, mikäli tapahtuma, johon olet ostanut lipun, on päätetty siirtää tai perua. Mikäli asiakastiedoissasi ei ole sähköpostiosoitetta, pyydämme seuraamaan tietoa siirtyneistä ja peruuntuneista tapahtumista Korundin verkkosivuilta.

*Mikäli tilaisuus peruuntuu, lipunhinta palautetaan Ticketmasterin toimesta lipunostajalle 1.7.2020 saakka (ilman tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua).

*Lisätietoja lipun hinnan palautuksesta Ticketmasterin sivuilla.

*Tilihyvitystä voitte hakea Ticketmasterin palautuslomakkeen kautta: Palautuslomake

*Peruutettujen konserttien liput voi vaihtaa vuoden 2020 loppuun voimassa olevaan Korundin lahjakorttiin. Mikäli haluat vaihtaa lipun Korundin lahjakorttiin, onnistuu se laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@korundi.fi. Lähetä lipun ostaneen nimi sekä varausnumero, lippunumero tai kuva lipusta sekä postitusosoite lahjakortin postitusta varten.

*Lapin kamariorkesterin kevään kausikortista palautetaan peruttujen konserttien osuus kausikortin hinnasta. Kausikortin palautuksen voi vaihtaa lahjakorttiin, jonka voi käyttää esimerkiksi syksyn kausikorttiin myöhemmin.

MITEN TOIMIN, JOS TILAISUUS SIIRTYY?

*Mikäli konsertti tai tapahtuma siirretään ja korvaavaa päivää ei ole vielä tiedossa, pyydämme pitämään ostetut liput toistaiseksi tallessa. Jo ostetut liput tulevat käymään uudelle päivämäärälle sellaisenaan. Mikäli uusi päivä ei sovi sinulle, voit hakea rahanpalautusta Ticketmasterilta (ilman tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua).

*Lisätietoja lipun hinnan palautuksesta Ticketmasterin sivuilla.

*Tilihyvitystä voitte hakea Ticketmasterin palautuslomakkeen kautta: Palautuslomake

*Ticketmasterin puhelinpalvelu:
0600 10 800 (1,98 euroa/min+pvm) tai
0600 10 020 (6,84 euroa/puhelu+pvm).
Avoinna ma-la 8-21, su ja pyhäisin 10-18 (Poikkeukset mahdollisia)


MITEN TOIMIN, JOS OLEN OSTANUT VÄLIAIKATARJOILUT KONSERTTIIN?

*Jos olette ostaneet väliaikatarjoilun peruutettuun konserttiin, saatte rahanne takaisin joko tilillenne tai halutessanne vuoden 2020 loppuun voimassa olevaan Korundin lahjakorttiin.

*Väliaikatarjoilujen rahojen palauttamista varten lähetä sähköpostia osoitteeseen info@korundi.fi ja ilmoita konsertin päivämäärä, tilinumero IBAN muodossa sekä tilinomistajan nimi. Lahjakortin postitusta varten tarvitsemme myös postitusosoitteen.

Korundi on toistaiseksi yleisöltä suljettu. Tilanne on poikkeuksellinen ja kaikkia lippuperuutuksia emme pysty käsittelemään välittömästi, vaan viiveet ovat mahdollisia.



Ystävällisin terveisin,
Korundin henkilökunta

info@korundi.fi
016-322 2822
Korundin asiakaspalvelu avoinna puhelimitse pääsääntöisesti ma-pe klo 11-15.