Ohjeet peruttujen ja siirrettyjen tapahtumien lippupalautuksiin

Olet tässä: Etusivu / Info / Korundiuutiset / Ohjeet peruttujen ja siirrettyjen tapahtumien lippupalautuksiin

MITEN PALAUTAN LIPUT, JOS TILAISUUS ON PERUTTU?

*Ticketmaster on sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian, mikäli tapahtuma, johon olet ostanut lipun, on päätetty siirtää tai perua. Mikäli asiakastiedoissasi ei ole sähköpostiosoitetta, pyydämme seuraamaan tietoa siirtyneistä ja peruuntuneista tapahtumista Korundin verkkosivuilta. 

*Mikäli tilaisuus peruuntuu, lipunhinta palautetaan Ticketmasterin toimesta lipunostajalle 31.12.2020 saakka (ilman tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua). Voit hakea lipunhinnan takaisin myös Korundista.

*Lisätietoja lipun hinnan palautuksesta Ticketmasterin sivuilla.

*Tilihyvitystä voitte hakea Ticketmasterin palautuslomakkeen kautta: Palautuslomake

MITEN TOIMIN, JOS TILAISUUS SIIRTYY?

*Mikäli konsertti tai tapahtuma siirretään ja korvaavaa päivää ei ole vielä tiedossa, pyydämme pitämään ostetut liput toistaiseksi tallessa. Jo ostetut liput tulevat käymään uudelle päivämäärälle sellaisenaan. Mikäli uusi päivä ei sovi sinulle, voit hakea rahanpalautusta Korundista tai Ticketmasterilta (ilman tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua).

*Lisätietoja lipun hinnan palautuksesta Ticketmasterin sivuilla.

*Tilihyvitystä voitte hakea Ticketmasterin palautuslomakkeen kautta: Palautuslomake

*Ticketmasterin puhelinpalvelu:
0600 10 800 (1,98 euroa/min+pvm) tai
0600 10 020 (6,84 euroa/puhelu+pvm).
Avoinna ma-la 8-21, su ja pyhäisin 10-18 (Poikkeukset mahdollisia)


MITEN TOIMIN, JOS OLEN OSTANUT VÄLIAIKATARJOILUT KONSERTTIIN?

*Jos olette ostaneet väliaikatarjoilun peruutettuun konserttiin, otattehan yhteyttä Korundin lipunmyyntiin. 

Ystävällisin terveisin,
Korundin henkilökunta
info@korundi.fi
016-322 2822